09199646224 @torang_pub

ذهنیت سالم

دربارۀ کتاب ذهنیت سالم:

کارول دوک در کتاب ذهنیت سالم دو نوع طرز فکر را مورد بررسی قرار می‌دهد. او معتقد است برخی افراد با تفکر ایستای خود به ذاتی بودن استعدادها باور دارند و تلاش مضاعفی نمی‌کنند؛ در حالی‌که عده‌ای با برخورداری از ذهن پویا و فعال، مسیر رشد را پیش‌روی خود می‌بیند و به دست خود آن را می‌سازند. این دو نوع ذهنیت ریشه موفقیت‌ها و شکست‌های هر فرد است.

نتیجه تحقیقات روانشناسی موفقیت در سال‌های اخیر نشان می‌دهد کسانی که به جای تکیه بر استعداد و ذاتی بودن توانایی‌ها، به تمرین و پشتکار باور دارند افراد موفق‌تری هستند. این افراد شخصیت پویا فعالی دارند و با نگاه رو به رشد خود، در زندگی شخصی و شغلی پیشرفت بیشتری می‌کنند.

در مقابل کسانی هم هستند که معتقدند توانایی‌های محدودی دارند و از وارد شدن به حیطه‌های مختلف می‌گریزند. آن‌ها اعتقادی به یادگیری و تلاش ندارند و با تاکید بر ویژگی‌های درونی، انسان را موجودی کران‌مند و بسته می‌پندارند. چنین افرادی با این طرز فکر موفقیت چندانی در زندگی به دست نخواهند آورد.

کارول دوک (Carol Dweck) در فصول ابتدایی کتاب ذهنیت سالم (Mindset The New Psychology Success)، ایده اصلی خود را معرفی می‌کند و در ادامه تمریناتی برای ایجاد ذهنیتی سالم، ارائه می‌دهد. در واقع این کتاب یک اثر خودشناسی‌ست که به خودسازی منتهی خواهد شد. خودِ جدیدی که با گذشته تفاوت‌های چشمگیری دارد.

دوِک با آوردن مثال‌های متعدد در زمینه‌های مختلف ورزشی، هنری و عاطفی راه درستی را برای ایجاد تغییر در ذهنیت و باورهای شما پیش رویتان قرار می‌دهد؛ راهی که به موفقیت و پیشرفت حتمی شما ختم خواهد شد. این کتاب زاویه دید شما نسبت به خودتان و جهان پیرامونتان را عوض می‌کند.

خوانندگان این کتاب بعد از مدتی احساس می‌کنند به شخص دیگری تبدیل شده‌اند. چراکه ریشه تمام رفتارها و تصمیمات و سرنوشت هر فرد در گرو ذهنیت و افکار آن شخص است.

قیمت : 230,000 تومان
افزودن به سبد خرید

جدیدترین محصولات

داستان‌هایِ فکریِ زیرخاکی

126,000 تومان
مشاهده

اعتبار

269,000 تومان
مشاهده

مقدمه‌ای بر استارت آپ‌های موفق

269,000 تومان
مشاهده

آدم‌ها و دودکش‌ها

70,000 تومان
مشاهده

Electronics Black Wrist Watch

Brand
Category: Electronics
SKU: MS46891340

$40.00
  • Ultrices eros in cursus turpis massa cursus mattis.
  • Volutpat ac tincidunt vitae semper quis lectus.
  • Aliquam id diam maecenas ultricies mi eget mauris.